Göteborg

Om du är medlem i Svenska Citroënklubben, eller om du är sugen på att bli medlem, och bor i Göteborg med omnejd, så är du välkommen att träffa oss i Göteborgsavdelningen när vi har våra vecko- eller månadsmöten. Självklart är du även välkommen var du än bor om du är på besök i Göteborg, eller på genomresa, och vill träffa oss.

Vi har veckoträffar varje tisdag kl 18:00 – 20:00 i Biltemas Café, i Sisjön jämna veckor och i Partille udda veckot. Månadsmöte har vi i regel den tredje tisdagen i månaden, men det kan bli undantag. Kolla i kronologen på hemsidan för att se var månadsträffarna är. Vi har ingen bestämd lokal för månadsträffarna utan gör ibland besök på olika museum eller andra verksamheter eller också hyr vi en lokal för kvällen och har något eget engagemang.

Under sommarmånaderna juni, juli och augusti har vi inga månadsmöten.

På vår egen hemsida (klicka på hemsida till vänster) kan du läsa mer om vad vi gör och var du hittar oss.

Kontaktpersoner Göteborgsområdet

Kontaktperson: Kåre Groth