Sommarmöte och årsmöte 13–16 juni 2019

31 maj, 2019

Tillbaka till Lidköping och Kronocamping (kronocamping.com) och tillbaka till den ”gamla” helgen, det vill säga helgen före midsommar. Här finns gott om stugor och plats för campare.
Alla är lika välkomna, nya och gamla medlemmar, urgamla och splitternya Citroëner.
Torsdag 13 juni är ankomstdag och framåt kvällen gör vi ett rejält långbord till kvällens grillfest, där var och en tar med sig eget ät- och drickbart. Av många ansett som träffens höjdpunkt.
Fredag 14 juni ägnas åt karavankörning och besök i Opelmuseet i Axvall nära Skara. (Opel? Ja, PSA har ju köpt upp Opel), allmänt däckspark samt grillning för den som vill. Klubben bjuder alla medlemmar på inträdet till museet .
Lördag 15 juni är den stora marknadsdagen på campingen och ger även tid till andra aktiviteter, bad och utflykter. Läckö slott med omgivningar rekommenderas för den som inte varit där förut. Även närbelägna Spikens fiskeläge är värt ett besök. Middag till subventionerat pris serveras på kvällen på campingens restaurang.
Söndag 16 juni är årsmötet, som enligt traditionen avslutas med fransk löksoppa som klubben bjuder alla deltagare på.
Besiktning för MHRF- försäkring, klubboutique, försäljning av nya och gamla reservdelar, tipspromenad och allmänt däckspark utlovas.
Citroëns 100-årsjubileum 2019 kommer också att uppmärksammas.
– Anmälan till träffen görs via formuläret på hemsidan eller till kerstinolven@hotmail.com
– Anmälan till lördagens subventionerade buffé görs via betalning 150:-/pers, halva priset för personer under 18 år till plusgiro 66 12 36-0. OBS! Du måste vara medlem för att få det sponsrade priset!
– Boendet bokar var och en själv. Kronocampingens tel. 0510 – 26804 eller mail info@kronocamping.com

– MHRF – besiktning bokas hos Torbjörn 0730-585206 eller till torbjorn@tobami.se
Varmt välkomna!

Frågor? Kontakta oss!